Zmiany w biurze podawczym

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym i najbezpieczniej jest załatwiać sprawy przez Internet.

Ilustracja do artykułu 268x196.png

Szanowni Państwo


W związku z zagrożeniem epidemiologicznym informuję, że od dnia 23 marca 2020r pisma, które trafią do Urzędu Miejskiego w Zabłudowie za pośrednictwem skrzynki umieszczonej w biurze podawczym będą rejestrowane po upływie dwóch dni (w dzienniku korespondencyjnym zostanie odnotowana faktyczna data wpływu). Oznacza to, że nie będzie możliwe załatwianie spraw i wydawanie zaświadczeń ”od ręki”.

Apeluję do mieszkańców o załatwianie spraw przez Internet, w tym także o dokonywanie wpłat poprzez przelewy internetowe.

Osoby posiadające Profil Zaufany mogą z jego wykorzystaniem załatwić wiele spraw w Urzędach bez wychodzenia z domu i składania osobistego podpisu. Pismo złożone poprzez platformę ePUAP lub Cyfrowy Urząd automatycznie ląduje w skrzynce podawczej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, a nadawca otrzymuje potwierdzenie złożenia pisma. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku wniosków dostępnych na stronie Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, gdzie każdy przedsiębiorca może bez wizyty Urzędzie załatwić sprawę związaną z prowadzeniem firmy, o ile uwierzytelni swoją tożsamość za pośrednictwem Profilu Zaufanego.

Możecie Państwo załatwiać sprawy także mailowo pisząc na adres um@zabludow.pl  oraz kontaktować się z pracownikami telefonicznie (wykaz danych teleadresowych dostępny jest na stronie internetowej  i w biurze podawczym).

Burmistrz
/-/ Adam Tomanek

Powrót na początek strony